نمایش احساس با عکس 18
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 406

نمایش احساس با عکس 18

گروه اینترنتی ایران سان

اگه دیدی چیزی آخرش خوب تموم نشد، بدون آخرش نیست.


گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند

گروه اینترنتی ایران سان

مترسک گفت : گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند ، وگرنه من تشنه عشق پرنده ای بودم که سهمش از من گرسنگی بود ……

گروه اینترنتی ایران سان

آغوشت غاریست …که وسوسه میکند همه را برای پیامبر شدن …

دورتر بایست! مهربانی هایت دلتنگی ام را بیشتر میکند


حس رهائی در

اســـــارت …

آغوش تنگ توست

دلم حبس ابد میخواهد

گروه اینترنتی ایران سان

چمدانها همیشه
منتظر رفتنند … . . .
اگر آمدی دست خالی بیا !

‘در آغوش خودم هستم …
من خودم را در آغوش گرفته ام !
نه چندان با لطافت …
نه چندان با محبت …
اما وفادار … وفادار …!


میگن تو جهنم همش میگی
یادش بخیر…..
دنیای منم همینجور بود
.
.
.
یادش بخیر

گروه اینترنتی ایران سان

دوست داشتن

ربطی به دیدن ندارد

آدم ها خدا را هم

دوست دارند هنوز ..

گروه اینترنتی ایران سان

یدلتنگی هایم را

به بند میکشم

شاید روزی

لایق گریبانت شوند .!!

اندامت
“رعنا”

چشمهایت
“شهلا”

صورتت
“فریبا”

طعم ات
“شیرین”

لبانت
“عسل”
.
.
.
.
وای!!
رحم کن دختر
چند نفر به یک نفر…!!!؟؟
(بهرنگ قاسمی)

گروه اینترنتی ایران سان

شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید:
باید ترک کنم!
سیگار را٬
خانه را٬
زندگی را٬
و باز پکی دیگر!

گروه اینترنتی ایران سان

بیــــــــــدار شو ,
من همانم که برای بودنم
سالها بی خواب بودی !


با`هیچ `با`ر`ا`نی` `رد` `پا`یت `از`کو`چه` `ها`ى` قلبم` پاک` `نمیشو`د

پس تنها ادامه میدهم,
در زیر باران حتا به درخواست چتر هم
جواب رد میدهم,
میخواهم تنهاییم را
به رخ این هوای دو نفره بکشم …!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: "نمایش احساس با عکس, جمله کوتاه, جمله عاشقانه, عکس, عشق",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.